topbella

Friday, April 15, 2011

♥ L.O.V.E ♥





LOVE is a cyle. when I love, I get hurt, I hate. when I hate, I try to forget. when I try to forget, I start missing. And when I start missing, eventually I'll fall in love again with you. 

 



 








variety of LOVE


korang msti plek kat post aku kali n..aku bkn jiwang ke ape.just nak kongsi+pesan.. aku sdeh tgk kwn aku n..cam naek giler dah..aku paham pe die rase sbb aku prnh kene ape y die kene skrg.. aku nak pesan,lau y xkapel tu,xyah kapel r sng2..lau nak kapel,biar matured sket.. lau y tgh kapel tu,stia la pade y 1..lau nak break pom,bia ngan care y btol.. n tinggal bodoh camtu jer..xkate ape2 xmntk break pom tibe2 kapel nge org laen.. bongok btol..laki pom ade camtu,pompuan pom ade beb.. aku pernah merasa & melihat..aku bkn cakap kosong..ckp b'dasarkan pengalaman..mmg perit taw... once kite dah syg org tu,mmg susah nak buang "syg" tu..lau xpercaya,cube la sndirik..hahaha

p/s:sabar ye Amirul Azfar..kite senasib... carilah pengganti cam aku..hahahaha.. i love u Najib Syahidan :)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Powered by Blogger.

About Me

My Photo
Azreen Shafila Abdullah
This is the part where u click on the 'Follow' button and get to know me better.And who knows if I'll click on yours back? :)
View my complete profile